most je trenutno moto put sa dozvoljenim brzinama do 100 km na sat.A Trenutno imamo ograničenje pri raskrnici od 50 na sat a dalje 80 na sat.
Po motoputu je zabranjena vožnja bicikla pa će ako bude staze morati biti promenjena kategorija puta.Ako bude tzv. normalni put na kom je dozvoljeno 8o možda i tako ostati ali će verovatno smanjti na 60 zbog otežanih uslova.
Moda bude i gradska saobraćajnica sa 50 a verovatno će ubrzati na 60 jer je i to dozvoljeno.Tako će automobili ići 50 ,vozači zevati od dosade i uporno pokušavajući da nađu te bicikliste zbog kojih je ovakva pametba stvar urađena.
A biciklista nigde kao što ih i sad nema na mostu.
Postoji potreba i plan je da se rade staze na sremskoj strani, trebalo ga je odavno prepraviti. Do sada ljudi nisu vozili jer je reljef takav kakav je i nije bilo uslova, imali smo obične bicikle. U eri električnih bicikala i rekonstruisanog Kameničkog parka će biciklistički saobraćaj oživeti.
Pre tunela postoji (sa desne strane) put koji vodi gore u Sr. Kamenicu, zatim silazak spiralom sa mosta u Kamenički park. Sa novosadske strane napraviš rampu sa blagim usponom od Limanskog parka (iskreno se nadam da neće nekome pasti na pamet da projektuje lift, videli smo u BG koliki je to problem). Pomeriš zaštitnu ogradu na mostu tako da oduzmeš zaustavnu traku (svakako je po zakonu zaustavljanje na mostu zabranjeno i taj most nije autoput, već način da svi pređu sa obale na obalu, a ne šaka probranih) i proširiš onu ubogu stazicu za pešake i dodaš biciklističku stazu. Problem rešen.
Ne znam samo zašto za implementaciju trebaju tolike godine.
Kada će biti izgradjena,obećana pesacko-biciklistička staza ,umesto pruge Petrovaradin-Beocin,to bi obezbedilo sigurnu vožnju bicikla sa Sremske strane?
Pogledajte na gugl mapama (ili,jos bolje, neka neko otputuje da proveri) kakvi su putevi u Francuskoj, recimo, i deo predvidjen za bicikliste. Gde god je to bilo moguce, te staze su od puta razdvojene nizim betonskim bedemima radi sigurnosti. Vidi se da se dosta ulaze u njih jer ih stanovnici u velikom broju koriste. Jedino sto kod njih te staze koriste samo biciklisti, a ne, kao kod nas, vozaci motocikala i trotineta. B. staze su potrebne na mostovima. Mnogi bi iste koristili, ali bi verovatno uskoro postale piste za motorase, kako je neko pomenuo.
Kad ih kaznjavaju sto voze po mostu bajs nije dobro, kad im prave biciklisticku stazu da mogu da voze nije dobro. Ko ce nama udovoljiti... samo da se nesto kritikuje tu smo prvi.
Bok5p
mlad si pa ne znas.
i te kako je spens lecio komplekse. on ti je nekadasnja promenada.
nisu bili in ako nisu nesto kupili u butiku na spensu.
negativna selekcija je ovde.
od onih koji su dovedeni da kupuju na spensu i ovih danas koji se useljavaju u zemarine zgrade nema razlike.
Prvo, da se zabrani korišćenje mosta u svrhu moto poligona. Nakon toga, biciklisti, a i otali, bez ikakvih problema mogu da prelaze sa jedne na drugu stranu. A i deo Limana II će moći normalno da živi i spava.
Sta cemo sa nama pesacima?
Bez zvucnog zida izmedju auto saobracaja i pesaka/biciklista nema poente ulagati i napraviti losu stvar koju ce neko da ispravlja. Znaci napraviti prelaz preko mosta da bude prijatan i tako da se poveze krug od kamenickog parka preko Ribnjaka i tvrdjave, preko Duge i nazad.
Najmanji problem su biciklističke staze. Odluka da se zabrani vožnja biciklom je suluda, ko god je prošetao mostom slobode zna šta pričam, pešačke staze su veoma uske, neravne i prepune dubokih rupa, dovoljno je da u jednu upadneš dok voziš bajk i letiš preko gelendera dok kuneš mentola koji je zabranio da se vozi zaustavnom (iako tu zabranu svi svakako ignorišemo).
Nemamo mi etiku, stručnost i profesionalizam da izdizajniramo i završimo projekat kako to bog zapoveda. Vi što lupate minuse, aj malo u beli svet da vidite kako se to radi, mi živimo bar 300 godina u prošlosti ali ima i to svojih prednosti:)
Vrhunac domaće arhitekture je promenada, novi sad na lebu, behatonu i vodi a ovima što su napravili davnih dana Spens veliko hvala! Verovatno jedini objekat da valja a da nije isključivo namenjen za lečenje kompleksa.
Sta i kad predju most, izadju u park, njime u centar Kamenice, i dalje nema staza. A ni voznje, jer ce te zgaziti Lafarz cisterna ili kiper iz kamenoloma, ili neki gspov plavac.
Najbolje da ne rade nista.
Ono malo ljudi koji koriste ici ce stazama kao i do sada, a mi rekreativci zaustavnim trakama, kao i do sada.
Inako gde ce nakon sto predju most "novom" stazom?
A svakako moze se tih nekoliko stotina metara i gurati bicikl stazom.
Za dusebriznike koji kukaju otkud biciklisti na mostu, pa ima nas oduvek :)
Za one koji se boje male dece i pazljivih vozaca, nece tu ici mala deca, ocigledno niste nikada vozili bicikl uz most, a bogami ni niz.
Vidim da vecina ljudi ovde bas "brine" za bicikliste,kao bezbednost ce biti ugrozena,bla,bla,bla.
Bezbednost biciklista je svuda ugrozena!
Samo pogledajte koliko automobila prodje na bici stazi izmedju Futoga i Celareva. A i da ne spominjem staze po gradu gde su redovno parkirana dostavna vozila ili sa strane vire otvorena vrata istih,pa jos mame koje guraju kolica sa decom bas po stazi,a ponekad se nadje i neki vozac koji je samo iz njemu znanog razloga odlucio da vozi kola po stazi
Koliko stanovnika ima Petrovaradin , nema brda i koliko biciklista ide za grad a imaju sve uslove i 2 mosta. U kamenici maltene i nema biciklista a za grad nisu ni zainteresovani. Rekreativci mogu da se vozaju i preko drugih mostova. Ako ovo prođe biće nesreća. Zamislite porodicu sa malom decom na dečjim biciklima na mostu. Strahovit stres za odgovorne vozače a neodgovorno roditelji biciklisti očigledno to ne vide
Predlog postoji još od 2018/2019, objavljen je u Smart studiji koju je radio FTN. S obzirom na potrebe zajednice i složenost posla (od budžeta, projekta, tehničke izvedbe, puštanja u upotrebu) ne bi smelo da prođe više od 6-9 meseci redovne procedure. Ako se baš hoće, može i brže.
Ako su naprednjaci nešto uspeli dobro da urade za NS, pretvorili su ga (opet) u biciklistički grad.
Vozilo naročito neko šire koje ide na 30 cm od tebe brzinom od 80 na sat može samo van grada a i tamo je opasno. Mislim da će smanjiti brzinu na 50 zbog šačicebiciklista u sezoni a van sezone za 3 dnevno. Kameničani ne voze bicikle kao ni oni iz ledina a i dalje jer je brdovito, kome to treba osim ponekom rereativcu. Nekad sam vozio vema mnogo i veoma brzo bicikl ali ovo je veća šteta nego korist. Prognoziram nesreću sa teškim ishodom a posle ako je pameti ukidanje rute za rektativcw preko mosta
Uzeće sada stručnjaci nekoliko litara farbe, napraviti tender za rođake i dati da putari ofarbaju, a oni uzeti dobre pare, jer ta farba je "specijalna"...
Решење је задовољавајуће, под условом да се не смањује максимална дозвољена брзина за возила (80) и да некоме не падне на памет продужење бициклистичке траке у тунел.
Ne znam da li konzola znači kao neki tunel ispod ili sa strane mosta, ali tako nešto bi bilo najpametnije, a ne zaustavna traka, gde svaki nestrpljivi nervozni psihopata sa napanjenom muzikom (naravno turbo) može da pokosi bicikliste.
to je dosta dobro resenje, mada trebalo bi i nenkako fizicki razdvojiti bicikliste od automobila na primer plastichnim ivicnjacima ili nekom drugom vrstom platichne ograde
Kakvi strucnjaci ? Ja lepo pisao, dovedite dipl. Ing saobracaja iz Holandije i neka on napravi pravi projekat biciklistickih staza a ne ovi domaci koji ni bicikl ne voze a samim tim im nije ni u interesu da nesto urade kako treba a tu je i grad koji na tim stazama ne ubira porez kao i srbistan, tako da su sve stavke pod stavkom ,,lose,, !!!
Ovo rešenje je predlagano od strane nas građana kao najlakše i najpovoljnije. Zaustavna traka se manje koristi od suprotne ka gradu, strana je manje zaleđena zimi, pod stalnom je trakcijom zbog uspona, nema usporavanja saobraćaja kao prema NS...
Sad će još stručnjaci to potvrditi(i zaraditi), samo još nekoliko godina do realizacije.
Izuzteno pametno i nadasve sigurno rešenje. Prosto će biti zadovoljstvo bicikletati dok 1.5m od tebe tutnje vozila i autobusi, ostavljajući iza sebe oblake čađi. Ali božemoj, jako je skupo dodati konzolu ispod mosta, ipak je važnije izmeštati stadion, praviti nove besmislene semafore, popločavati "granitom" centar, plaćati crkvetini ogradu od mermera i slične korisne stvari.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Stručnjaci odlučili: Ovo je najbolje rešenje za buduće biciklističke staze na Mostu slobode
Gorica Nikolin
gorica@021.rs
Novi Sad
•02.09.2022.
•16:08 > 16:13
Komentari 43
Ah
saša
Po motoputu je zabranjena vožnja bicikla pa će ako bude staze morati biti promenjena kategorija puta.Ako bude tzv. normalni put na kom je dozvoljeno 8o možda i tako ostati ali će verovatno smanjti na 60 zbog otežanih uslova.
Moda bude i gradska saobraćajnica sa 50 a verovatno će ubrzati na 60 jer je i to dozvoljeno.Tako će automobili ići 50 ,vozači zevati od dosade i uporno pokušavajući da nađu te bicikliste zbog kojih je ovakva pametba stvar urađena.
A biciklista nigde kao što ih i sad nema na mostu.
Popaj
Pre tunela postoji (sa desne strane) put koji vodi gore u Sr. Kamenicu, zatim silazak spiralom sa mosta u Kamenički park. Sa novosadske strane napraviš rampu sa blagim usponom od Limanskog parka (iskreno se nadam da neće nekome pasti na pamet da projektuje lift, videli smo u BG koliki je to problem). Pomeriš zaštitnu ogradu na mostu tako da oduzmeš zaustavnu traku (svakako je po zakonu zaustavljanje na mostu zabranjeno i taj most nije autoput, već način da svi pređu sa obale na obalu, a ne šaka probranih) i proširiš onu ubogu stazicu za pešake i dodaš biciklističku stazu. Problem rešen.
Ne znam samo zašto za implementaciju trebaju tolike godine.
Podbarac46
Mica
II
Tipicno NS
/
mlad si pa ne znas.
i te kako je spens lecio komplekse. on ti je nekadasnja promenada.
nisu bili in ako nisu nesto kupili u butiku na spensu.
negativna selekcija je ovde.
od onih koji su dovedeni da kupuju na spensu i ovih danas koji se useljavaju u zemarine zgrade nema razlike.
Pera Ždera
Uslovi za takav saobraćaj ne postoje ni pre mosta, a ni posle (gledajući iz pravca NS).
Archer
Ja
Pesak
Bez zvucnog zida izmedju auto saobracaja i pesaka/biciklista nema poente ulagati i napraviti losu stvar koju ce neko da ispravlja. Znaci napraviti prelaz preko mosta da bude prijatan i tako da se poveze krug od kamenickog parka preko Ribnjaka i tvrdjave, preko Duge i nazad.
Bo5kp
Nemamo mi etiku, stručnost i profesionalizam da izdizajniramo i završimo projekat kako to bog zapoveda. Vi što lupate minuse, aj malo u beli svet da vidite kako se to radi, mi živimo bar 300 godina u prošlosti ali ima i to svojih prednosti:)
Vrhunac domaće arhitekture je promenada, novi sad na lebu, behatonu i vodi a ovima što su napravili davnih dana Spens veliko hvala! Verovatno jedini objekat da valja a da nije isključivo namenjen za lečenje kompleksa.
Migan
Pele
igor_t
Ono malo ljudi koji koriste ici ce stazama kao i do sada, a mi rekreativci zaustavnim trakama, kao i do sada.
Inako gde ce nakon sto predju most "novom" stazom?
A svakako moze se tih nekoliko stotina metara i gurati bicikl stazom.
Za dusebriznike koji kukaju otkud biciklisti na mostu, pa ima nas oduvek :)
Za one koji se boje male dece i pazljivih vozaca, nece tu ici mala deca, ocigledno niste nikada vozili bicikl uz most, a bogami ni niz.
Ana
Tiberius
Bezbednost biciklista je svuda ugrozena!
Samo pogledajte koliko automobila prodje na bici stazi izmedju Futoga i Celareva. A i da ne spominjem staze po gradu gde su redovno parkirana dostavna vozila ili sa strane vire otvorena vrata istih,pa jos mame koje guraju kolica sa decom bas po stazi,a ponekad se nadje i neki vozac koji je samo iz njemu znanog razloga odlucio da vozi kola po stazi
Realista
Glas razuma
Oni rade SAMO i ISKLJUČIVO za sebe.
Pobogu!
Petar
KB
Saša
Biciklista
Ako su naprednjaci nešto uspeli dobro da urade za NS, pretvorili su ga (opet) u biciklistički grad.
Citat
ns posmatrac
Konzola je mnogo bolje resenje - jeste skuplje ali je primerenije i bezbednije resenje.
Novosađanin
Комша
Nimbus
Skoro pa stručnjak
@Samo pitam
Бициклиста/возач
Ajme Nama
Samo pitam
Pezos
grbavi
Komsha
Pa crkoh od smeha!!
Sasa
Dejan
Kamen Chan
isto bi odlucili
Milana
Sad će još stručnjaci to potvrditi(i zaraditi), samo još nekoliko godina do realizacije.
izuzetno
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H